Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

sâmbătă, 18 iulie 2009

Cuvinte importante

Un cuvant schimba multe.Un mersi,un ,,la multi ani'',o lauda,un compliment.Un cuvant schimba o lucrare,un cuvant schimba un om,Un simplu cuvant.Valuarea lui este foarte mare.El poate stica o prietenie,el o poate infaptui.Zilele acestea am realizat acestea cand am postat prima nascocire de a mea si doua prietene dragi(Eliza si Tarina) si-au spus parerea.A contat extrem de mult pentru mine deoarece eu nu am mai scris niciodata fara un scop anume...fara a fi verificat de cineva,sau sa fi fost retusat de zeci de ori pana cand iesea exact ceea ce a dorit...sau ce s-a dorit.Probabil doar jurnalul meu a mai adapostit asemenea nascociri.Ma bucur ca ma ajutati.Mersi mult.Sper sa va placa aceasta nascocire care am scris-o pentru voi.

2 comentarii:

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.