Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

luni, 20 iulie 2009

Zambetul


un zambet a fost alaturi de mine prin puterea amintirii de cand ma stiu. Asta imi da putere sa merg mai departe si cand eu de fapt nu mai pot si imi vine sa stig in gura mare ca nu mai suport sa vad atatea nedreptati care exista in jurul meu. Zambetul acela mi-a dat si imi va da putere. Nu voi renunta la el niciodata, in niciun caz.El se va evidentia in mintea mea printre alte zambete fade sau nesincere.

2 comentarii:

  1. Zambeste mereu! Zambeste cand ceri ceva, zambeste cand multumesti, zambeste inainte sa adormi, zambeste chiar si cand suferi.
    E cea mai buna forma de aparare, dar si de atac. Daca cineva te raneste, zambeste-i, si ai sa vezi ce oo sa-l doara.
    Zâmbetul e singura comoara care-ți rămâne toata viata, nu o ascunde!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta incerc sa fac.E mai greu decat se spune dar e si mai bine.

    RăspundețiȘtergere

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.