Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

vineri, 31 iulie 2009

Intre lumea care o vedem noi si cea care ne-o dorim e un univers de posibilitati pe care noi il dezvoltam sau il facem pur sa simplu sa devina mai rudimentar. Eu sunt de parere ca avand ambitie, pot sa fac parte din a doua categorie. Deci incerc sa fiu ambitioasa.Dar incerc sa nu fiu condusa de ea. Sa fac lucruri in dezavantajul meu,poate, pentru a ma putea bucura mai bine de reusita. Uneori in schimb reusesc printr-un ''noroc'' chior sa fac totul invers. Altadata si daca nu imi pun in minte reusesc sa fac anumite lucruri care ma surprind. In acest fel universul acela al meu se tot micsoreaza apoi se tot mareste. De cele mai multe ori in acest ''noroc'' a intervenit si felul meu de fi. Sunt aeriana si foarte vesela. Asa sunt eu de cand ma stiu, asa voi fi si de acum inaite. Deci inseamna ca universul meu de posibilitati va fi mereu in continua schimbare. Daca e bine sau nu, nu stiu, dar un lucru stiu sigur: imi place sa fie asa.:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.