Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

joi, 16 iulie 2009

intrebari in noapte

o noapte linistita...aparent...intr-un parc din oras...acolo este mintea mea momentan...a zburat din aceasta camera intunecata luminata slab de licaire portocalie ce vine dintr-un acvariu adormit.inspre usa o lumina alba vine de la un laptop prea incalzit.aici stau eu, dar mintea mea nu.un parc din oras in care obisnuiam sa imi petrec dupa-mesele mia luat gandul.acesta este linistit si calm.deasupra sa copacii se imbratiseaza intre ei formand un hol lung si mirific in aer liber...dar oare...acum..in puterea noptii?
Crengile care formeaza un hol superb oare acum nu se razbuna creeind imagini de neinchipuit sub influenta lunii?
bancile care in timpul zilei indeamna oamenii sa se odihneasca...acum sub influenta lunii pe cine invita sa se odihneasca?
imaginea parcului copilariei...este oare la fel de placuta si noaptea?
aceste intrebari au navalit in mintea mea iar in incercarea de a le da un raspunns...un sigur cuvant mi-a venit in minte:horror

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.