Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

miercuri, 22 iulie 2009

cand cuvintele nu mai sunt de ajuns


Cand cuvintele nu ne mai ajung Persoana careia ar trebuii sa ii vorbesti intelege totusi cumva. cum? simplu prin privirea noastra. Ochii sunt fereastra sufletului,zice o zicala. E foarte adevarat. La vederea unei pesone dragi ochii ne sclipesc. In momentul in care suntem treisti, ochii se umezesc. Dar daca nici prin intermediul ochilor persoana nu ne intelege un simplu gest este de ajuns. O mangaiere, o palma intinsa in semn de stop, o prindere de mana, o stangre in brate,sau pur si simplu niciun gest. Aceste miscari valoreaza in unele situatii mult mai mult decat un multumesc, un iarta-ma, sau sunt cu tine.

Un comentariu:

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.