Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

miercuri, 15 iulie 2009

culorile din suflet

15 iunie2009
Culorile ne inconjoara pretutindeni:in casa,afara,in parc,la strand,in vacanta...Pe peste tot si oricand,dar, oare in sufletului unui om exista culori?Si daca exista,ce culori sunt?Difera in functie de personalitatea persoanei?Aceste intrebari au navalit azi in mintea mea.In incercarea de a le gasi un raspuns ,gandurile mele s-au indreptat catre o paleta de culori in care toate culorile sunt amestecate intre ele dar si curate,de aici venindu-mi si raspunsul care se potriveste la toate intrebarile mele:sufletul unui om este colorat cu diferite tipuri de emotii si astfel sufletul unui om arata ca o paleta de culori:mare dar uneori mica, colorata dar in anumite momente goala,de cele mai multe ori plina de culori amestecate dar uneori goala sau cu culori curate.Astfel arata deci sufletul unui om:ca o palaeta de culori.

Un comentariu:

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.