Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

luni, 20 iulie 2009


Mi-ar place uneori sa fiu o stea pe cer. nimeni sa nu ma poate atinge sau intelege, in schimb eu sa ii vad pe toti. Sa fiu acolo sus singura intr-o lume a mea...dar eu sunt aici pe pamant intr-o lume supraaglomerata si mult prea grabita. Acolo nimic nu e prea grabit,totul este lent si lin...acolo mi-ar place sa stau si sa stralucesc, fara a mai fi grabita de ritmul alert care este impus oamenilor. Probabil ca daca unele credinte sunt adevarate dupa moarte voi ajunge o stea...dar pana atuncea trebuie sa ma multumesc cu ce am: o familie minunata, prieteni buni,si un animal de companie foarte dragostos si atasat de mine.

Un comentariu:

  1. Daca nu puneai ultima parte, suna ca si cum ai vrea sa te sinucizi :-ss
    foarte dragut ai scirs, cred ca toti en dorim asta.

    RăspundețiȘtergere

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.