Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

vineri, 17 iulie 2009

Cineva

Esti in mintea mea de cand m-am nascut.Ma insotesti pretutindeni.Niciodata nu mai lasat singura,dar,oare,cine esti tu?Acel Cineva care imi cunoaste toate fricile...Tu ma cunosti dar eu nu.Ai aparut intr-un vis de-al meu ca o forma in ceata,nesigura pe sine..care nu o stiu...dar mi-am dat seama ca tu esti din prima clipa.Acum cand deja m-am trezit ma intreb cine esti tu?Apoi un gand imi trece prin minte:pasiunea.Pasiunea....Cand te voi cunoaste eu de fapt cu adevarat?Azi maine ,peste o luna,un an?Atunci in mintea mea ai aparut tu...frumoasa si calma dar in acelasi timp nerabdatoare si salbatica.Tu esti cea care m-a insotit pretudinteni:pasiunea pentru viata si tot ce tine de ea...dar langa tine a aparut inca cineva....aceea este dragostea mea pentru viata dar...inca...este acoperita....

Un comentariu:

  1. Cineva asta al tau e ca un fel de Gabriel pentru mine.:)) Remember Gabriel, don't you ?

    RăspundețiȘtergere

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.