Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

duminică, 19 iulie 2009

Draga jurnalule,
Astazi a fost o zi mohorata.In ciuda acestui am mers la spital sa fac o vizita.M-am mirat sa vad diferentele dintre oamenii care veneau in vizita si oameni care erau acolo.Bolnavii erau atat de fericiti de faptul ca cineva drag a venit sa ii vada ca au si uitat de motivul pentru care ei se aflau de fapt aici. In schimb marea majoritate a vizitatorilor avea pe fata un zambet fals care ascundea de fapt suparare si tristete.Un copil mic alerga fericit spre bratele bunicului nepasandu-i de parintii care stigau sa vina inapoi pentru ca bunicul e bolnav.Probabil ca inca nu a inteles de ce a venit bunicul sau aici. Mai incolo ma aflu eu, mergand fericita spre cel care a tinut in inima mea locul unui bunic. In momentul in care ma vede fata i se schimba si incepe sa zambeasca.Inconjurat de medicamente si perfuzi parca nu mai e el,dar nu se plange,nu zice nimic. Spitalul parca a devenit o a doua casa a sa...Cand a venit momentul sa plecam fata lui a devit din nou ca ziua de afara...trista...Am incercat sa ii spun ceva pentru a-l inveseli si pentru a-l lasa cu zambetul pe buze,dar el mi-a vorbit despre spital ca despre a doua casa a lui si a terminat spunadu-mi''Imi pare rau ca nu ai putut sta mai mult.multumesc ca ai venit''Aceste cuvinte mi s-au parut ciudate deoarece el niciodata nu si-a exprimat vreun regrat fata de mine...dar si acum mult dupa ce ne-am despartit cuvintele sale imi rasuna in minte precum un ecou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.