Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

vineri, 21 august 2009

suparare

tu nu.Doar tu nu. Tu trebuie sa fi intotdeauna aici. Desi esti bolnav nu erai asa de tare. NU.Nu tu. Te vei face bine. iti vei reveni si vei fi vesel. Ne vom certa din nou, ne vom intarata reciproc ca deobicei.nu vreau sa te vad din nou in spital. vreau sa fi acasa pe veranda citind ziarul si comentand toate actiunile mele. Vreau sa iti revi. Nu suport sa aud oameni spunand ca nu arati bine. prefer sa ma mint si sa fiu mintita. Eu si matusa mea ne mintim reciproc, incercam. Rudele nu inteleg de multe ori si imi mai zic ca nu arati bine dar nu le bag in seama. Matusa mea cred ca doar de fata cu mine se preface. Uneori o mai aud vb cu tine si simt in vocea ei o suparare imensa. nu pot sa ascult. fug de acolo si ma refugiez in curte. sub cires. Aici stau si te vad iesind din casa , citind, sau atipind uneori. Asa vreau sa fi tot timpul. Nu bolnav nu in spital.

Un comentariu:

  1. pentru fiecare dintre noi vine un asemenea moment dar cand pe cei la care tii atat de mult simti ca i-ai putea pierde e mai dureros.poate pentru ca trec si eu prin ceva asemanator te inteleg dar cum spuneam nu te dai batuta niciodata si zambeste:D

    RăspundețiȘtergere

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.