Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

marți, 25 august 2009

fluture fara arpi


Exista o specie de fluturi care traieste pe sol. Fara nicio speranta. tintuiti pe pamant in loc sa zboare in lume sa priveasca totul ei stau. Privesv totul de pe un colt de lemn si se gandesc ca ar putea fi si ei acolo. sunt retasi si nu sunt bagati in seama. unul mai viseaza la lume larga si e vesel. acela crede ca a prins aripi. nu a prins. dar el asa e. spera. un fluture fara aripi sperand la lumea larga. o pasare in colivie, sau un caine intr-o curte nu se poate compara cu el. o pasare are aripi. spoate sa zboare la un moment dat. un caine are colti, poate sa roada lemnul. In schimb el nu are nimic...decat speranta ca acea zi va veni...cand cineva va veni sa ii dea aripi, sau macar sa fie ajutat. ''fluture fara apiri eu iti doresc noroc . ar fi frumos sa ti se implineasca dorinta''daca as spune asa ceva ar fi mult prea trist. Nu il ajut, as vorbi doar in vant. Mai bine ii fac aripi si ii dau drumul sa zboare. ASta voi face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.