Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

sâmbătă, 15 august 2009

14 august 2009

Draga jurnalule,

Azi am impinit 15 ani. Am fost foarte fericita, cum e si normal.''bunicii'' mei in schimb se bucurau intr-un mod trist. In acea dimineata au gasit pozele de la zilele mele de nastere si s-au intristat: am cresut. Isi aminteau ce faceam, ce mica eram si cum ma schimonoseam cand venea vorba de dormit. Acum am crescut, si ei din pacate nu au ramas la fel. Nu prea am ce face in fata timpului, doar sa ma bucur cat de mai mult de clipa prezenta.

Azi am primit un cadou neasteptat, de care m-am bucurat extrem de mult. O carte care mi-am dorit-o de foarte mult timp si care nu am gasit-o nicaieri. Am renuntat gandindu-ma ca o voi lua cand o vor reedita sau ceva de genu.Am fost atat de incantata de cadou ca am impresia ca am ramas un pic socata, cel putin in mintea mea. De foarte putine cadouri m-am bucurat asa, sau ma voi bucura. Multumesc mult.

Concluzie: azi a fost o zi speciala, petrecuta cu oameni speciali. M-am distrat si bucurat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.