Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

vineri, 28 august 2009

somn usor

O noapte in care voi dormi. asa imi zic. dar odata ce adorm...numai forme care masperie sau care imi provoaca amintiri(nu stiu cum viseaza alti dar in codmarurile mele vin amintiri, ciudat nu?) care ma inspaimanta si ma intristeaza deopotriva.Astazi noapte nu am dormit, cel putin nu m-am odihnit. a doua noapte mi-a fot frica sa mai adorm dar, in cele din urma aceleasi forme negre si de speriat au revenit. la ora 3 m-am trezit. nu mai are rost sa ma culc daca tot nu ma odihnesc. citesc o carte despre vise. ''o treime din viata omul si-o petrece dormind'', cu asemnea vise nu as vrea sa imi petrec o treime din viata dormind. mai dau o pagina si gasesc dictionarul viselor. nicaieri nu apare insa negru intens si inspaimantator. iau o alta carte. a nu stiu cata povestire se intituleaza somnul. o tipa nu adormea si s-a apucat sa citeasca noaptea, dar nu era deloc obosita nici dupa o saptamana de nesomn. eu in schimb pot adormi dar mie frica de vis. nu il vreau, vreau sa dorm profund fara niciun''film''. mai ma pun in pat si incerc sa adorm, dar acelasi vis acelasi negru aceleasi amintiri. nu are un inceput si niciun capat acst vis. continua noapte de noapte. cand eram mai mica am fost convinsa de faptul ca in pat nu ma poate ajunge nicun monstu. dar ce se intampla cand propriul somn e un monstru? simplu il invingi.
o noapte in care nu ma voi mai speria de vis. acum nu am mai visat, in sfarsit. acum nu am mai visat. mam odihnit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.