Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

duminică, 30 ianuarie 2011

saptamana sa zicem normala


Deci cum se numeste o saptamana care nu e de rahat decat 3 sferturi si super ultra buna un sfert? o saptamana normala banuiesc. In timpul saptamanii am aflat ca aici in orasul acesta....frumos.... nu poti sa faci cum iti place tie, dupa gusturile tale, pentru ca atunci nu sustii persoana in cauza. hai sa fim seriosi? moare cineva daca nu te voteaza? nup. daca mie mi-a placaut un alt proiect, inseamna ca nu sustin, probabil si altceva ? Dar acum o intrebare: daca NU se face atat caz de ceva, ar fi atat de anormal? se pare ca da. ehhh. acuma sa trecum la sfertul ultra super frumos al saptamanii. care, in mod surpinzator, sau nu, a inceput de vineri. In primul rand...merg la intreviu pentru bursa;). ASta inseamna ca am o sansa sa plec odata de aici, sa ma specializez in ce imi place mie, si asa mai departe. o alta parte frumoasa a saptamanii a fost desigur Mizu. care a descoperit ceva foastre interesant: daca stai cu fundul in zapada pentru 5 minute iti e frig. dupa ce a facut descoperirea sa de geniu, a inceput sa planga. Apoi a mai descoperit ceva: ii era mai bine in geanta de multe ori. De exemplu: cand bate vantul, cand e gheata( altfel patineaza intr-n mod unic: capul pe ghata si inainte) cand e vreun cos de gunoi( inteleg, este foarte inspaimanator o chestie mare verde caremiroase urat) si lista continua. Deci saptamana aceasta a fost oarecum normala, sau nu.

Un comentariu:

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.