Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

luni, 3 ianuarie 2011

Botic ud

Azi a iesit afara ca deobiei, in brate inca pentru ca e prea mic sa se plimbe. Si pentru ca era o zapada atat de frumoasa pe tufisuri, si el era atat de curios(era sa sara din brate) l-am lasat sa isi bage un pic nasul in zapada. A inceput sa o linga, si era foarte incantat de ea, de nu vroia sa se departa de adorata sa zapada. Cu greu l-am despartit si am intrat in casa. Dupa obisnuitul ritual deja, de fuga prin casa a inceput sa roada fotoliul. Probabil ca are un gust foarte bun de vreme ce lasa mancarea si jucariile lui, chiar si sosetele mele din gura, pentru a il roade. Dar astazi s-a enervat ,,sefa" si i-a pus ardei iute unde rodea. Mizu a observat ca mama lucra ceva la fotoliu lui dar nu s-a sinchisit prea mult si a continuat sa se joace cu mine. Dupa ceva timp s-a dus totusi s-a vada ce a facut mama acolo si a inceput sa roada. Dupa cateva secunde a inceput sa fuga, sa planga, si se uita la noi disperat. l-am dus la castronul cu apa poate se calma si dupa ce a baut toata apa, asta a si facut. Apoi a adormit, si vreo 2 ore a tot dormit. Desi imi e inca mila de el, nu pot sa nu rad de fata lui disperata. Astazi a fost o zi plina chiar si pentru el. Si totusi dupa tot ce s-a intamplat pana acum, cand s-a trezit a incercat sa traga din bibloteca o hartie si a tras dupa el o gramada de carti. sa nu uitam totusi faptul ca dupa ce l-a tras era foarte mandru de el a venit in fata biroului si in pozitie de sezi maraia sa il bag in seama, cand m-am uitat la el avea o fata vesela si dragastoasa. Dar cum sa mai certi asa un botic ud, care a indurat azi atatea?

3 comentarii:

  1. Cum naiba sa ii pui ardei iute?!?!?!?!? =))=))=))=))=))=))=))=))=)) macar o avut efect faza asta, mai roade fotoliul???? =))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  2. a avut efect. nu mai roade fotoliul. a trecut la lucruri mai mari: canapeaua:))

    RăspundețiȘtergere
  3. numa' acuma am vazut k ai rasp la ce am scris eu :)) ....... deci nu enerva catelul, k te pune el pe tn q botul pe labe =))=))=))

    RăspundețiȘtergere

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.