Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

miercuri, 3 februarie 2010

ce poate fi asa de anormal la un somn normal?

merg pe o strada pustie. o strada cunoscuta. merg incet spre o casa care in care simt ca a disparut cineva pentru totdeauna. sentimentul de singuratate trebuie sa dispara cand intru pe usa, dar usa dispare inainte ca eu sa pot intra. un avion se prabuseste acolo. fug de foc si ma adapostesc intr-o casa unde apar persoane necunoscute, fug si de ele. Ajung unde? In dormitor, unde ma trezesc din propria mea vointa....e ora 4 dimineata. La 11 ar trebui sa plec undeva asa ca mai dorm un pic... acum sunt la fereastra si in jos vad numai noroi. cobor din casa si langa blocul meu, un pic mai incolo se intinde o mare. merg cu grija deoarece simt ca daca as intra in apa m-as agata de o alga si m-as ineca. Alunec si...ma trezesc din nou. este ora 9. Gata cu dormitul pe ziua pe azi.



Ora 4 jumatate. ma cam dor ochii si ma intind. adorm. Ma trezesc la ora 6. acest somn este cel mai anormal somn pentru mine. Somnul linistit de dupa masa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.