Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

duminică, 24 ianuarie 2010

hotararea?!

Am hotarat. Ma voi comporta normal. Fara zambete stupide pe care nu mi le pot ascunde, fara cantece pe care le cant uneori si cu voce tare pe strada( Doamne fereste!) . Asta era vineri dimineta. In schimb la o simpla privire am uitat tot ce am hotarat. Realizez si eu cat de penibila am putut deveni! Sa sti! Dar nu ma pot abtine. Cu cat ma gandesc mai mult ca trebuie sa ma controlez cu atat ma controlez mai putin. Am vrut sa ma gandesc la altceva... nici macar nu am putut sa incerc. Un singur lucru am putut face: sa fiu si mai vesela. Si asta voi face atunci....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.