Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

luni, 8 februarie 2010

...

am fost ieri la fosta scoala. a fost interesant. am realizat ca EU m-am schimbat. EI au ramas aceiasi. as vrea sa fiu ca atunci si nu as vrea. eram altfel. am observat asta dar acum am vazut clar. in vara m-am schimbat. in toamna m-am schimbat. acum ma schimb. nu imi place si nu imi displace. in vara am zis ca nu as vrea sa ma schimb. imi placea cum eram. acum in schimb... nu stiu cum sa revin la ce eram. nici nu stiu cum... am zis de fapt am promis ca ma schimb la ce eram. nu am uitat... si in loc sa merg inapoi pe drum la incrrucisarea de drumuri am mers pe alt drum. cand am promis am vorbit serios. cand am zis in vara am vorbit serios. cand am vazut-o ieri pe diriginta am realizat ca nu m-am tinut de promisiune, am incercat si incerc.
supar persoane, descopar persoane, aflu lucruri noi, uit lucruri vechi, devin mai dezordonata pe zi ce trece, si simt ca pierd persone dragi din jurul meu. daca nu as fi o optimista convinsa as fi emo....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.