Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

joi, 24 decembrie 2009

sarbatori?

sunt un pic cam trista. nu stiu din ce motiv dar stiu doar ca sunt. de sarbatori...poate e din cauza ca va incepe imediat scoala, poate e din cauza ca imediat va veni revelionul si ma gandesc la tot ce s-a intamplat in 2009 si ce an a fost, plin de surpize de tot felul. am facut mai multe decat credeam in 2009, totusi nimic din ceea ce imi doream cu adevarat. dar totusi trebuie sa ma inveselesc in stiulul meu unic ca doar mane e mos craciun sarbatoarea mea preferata. poate sunt prea materialista dar daca nu as fi nu as adora cadourile ata de mult. acuma sti ce as vrea? sa plec. in ultima vreme ma tot gandewsc la un singur lucru:cum ar fi sa plec intr-o calatorie prin lume singura....ma duc sa visez.

sarbatori fericite si tot ce e mai frumos acum in ajun de craciun:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.