Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Notes for me. Only me

Nu vreau sa fie o postare in care plang. Vreau sa fie o postare noua. In care sunt fericita pentru ceea ce sunt.In care sa spun ce mult imi place sa fiu aici acum.In care sa spun tuturor cat de mult NU ma afecteaza ceea ce zic. Saptamana aceasta simt ca am prins aripi. De ce? Nu stiu. Poate petru ca vine Craciunul. Sau poate pentru ca am realizat ca orice zi e altfel. E diferita pentru ca nu va mai fi o alta la fel. Pentru ca trebuie sa fiu aproape de cei dragi in fiecare clipa. Si pentru ca tin la ei, la toti, vreau sa ma vada fericita si vesela, nu morocanoasa, nu suparata, nu epuizata. Vreau sa ma vada asa cum sunt eu. stiu ca este un cliseu, dar pentru mine azi nu e. Azi este o zi speciala. Dedicata mie, pantalonilor de blugi rupti cu care stau si scriu si ceasului smile care ma cronometraza. Azi e ziua in care am dormit 3 ore si am ascultat george wnston pana cand mi s-a blocat calculatorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.