Toţi trăim într-o mică sau mare măsură într-un glob. Al meu e de sticlă, şi încerc să îl înţeleg, prin tot ceea ce fac

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

ceata


saptama acesta a fost ceata. o ceata apasatoare. nu puteai sa vezi in fata ta. mergi fara sa sti ce se ascunde in fata ta. mergi..in gol. nu sti ce poate aparea in clipa urmatoare. un sentiment de neliniste te cuprinde in clipa in care iesi din casa unde fiecare pas este sigur.

asa este si in viata. mergi catre un scop dar nu sti nicioadata cine sau ce poate aparea in calea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu:D

Fotografia mea
Sunt o persoana extrem de optimista. Imi place albastrul si sa citesc carti. Sunt uneori foarte aiurita si oarba in ceea ce priveste persoanele din jur. am cosmaruri des si destul de puternice si asta uneori imi afecteaza starea de sprit.intotdeauna voi incerca sa nu il fac sa se simta prost cel de langa mine, dar nu reusesc tot timpul:)) cam atat.